Welcome

dbaf-usa.blogspot.com
Your source for all things DRAGON BALL AF

AF Search

Wednesday, January 4, 2012

Young Jijii's Dragon Ball AF Update!

http://blog.livedoor.jp/youngjijii/

Young Jijii has updated his blog!

ドラゴンボールAF、リメイク

かなりご無沙汰しています
ドラゴンボールAF読んでいただいた方々本当にありがとうございます?沢山のご意見いただきました結果、展開が早いというご指摘が多かったので、今までのAFに戦闘シーンや、間を入れてページ数を増やしたリメイク版を制作しました調度今年の夏コミケに参加予定だったので、それに向けてリメイクしましたちなみに夏コミケにはドラゴンボールAF12巻リメイクバージョンを頒布予定なので、お楽しみに
また進展ありましたらブログにてご連絡いたします
また、少しだけオークションにも出品予定ですので、そちらもお楽しみに

Again, we are still waiting on a better translation but it seems as a remake of Volume 2 might be released!

Click here to see the new pages!

No comments:

Post a Comment